Antra flytter til nytt bygg i Bulk Park, Lindeberg

Antra AS, selskapet som siden 1972 har solgt prepareringsmaskiner til alpinbransjen, flytter sitt hovedkontor til helt nytt bygg i Bulk Park Lindeberg, langs E6 mellom Oslo og Gardermoen. Bygget på 2 500 kvadratmeter skal stå ferdig i juni 2021.

- Dette gleder vi oss stort til, sier daglig leder Ivar Løfshus i Antra AS. Etter å ha vært på jakt etter nytt bygg en stund, falt valget på Bulk Park Lindeberg av flere årsaker. At lokaliseringen er sentral og praktisk for både kunder og ansatte, var en svært avgjørende faktor, sier Løfshus i Antra.

Antra AS er en betydelig aktør i alpinmarkedet og har siden 1972 solgt PistenBully prepareringsmaskiner i Norge. Selskapet har levert mer enn 1 000 løype- og alpine prepareringsmaskiner i tillegg til polstringsmatter, sikringsnett, merkestaur og annet sikrings- og skileikutstyr fra ulike leverandører.

Bulk Park Lindeberg er et av Bulk Infrastructure sine prestisjeprosjekter. Her har selskapet et område på ca. 300 mål som nå bygges ut for en rekke store bedrifter, i hovedsak innen logistikk. Det første bygget står klart i november 2019. Blant selskapene som flytter inn i Bulks logistikkpark finner vi Alimenta, Hesselberg, Hydroscand og ETM Øst.

- Bulk Park Lindeberg er i dag det mest optimale logistikkområdet mellom Oslo og Gardermoen, sier Klem som forventer at leiekontrakter for hele Lindeberg området tegnes i løpet av 2020.

- Vi er utrolig stolte at så mange selskap på kort tid har valgt Bulk Park Lindeberg. Dette sier mye om etterspørselen, sier Klem.

Bulk kjøpte tomteområdet i desember 2016 og har per oktober 2019 signert 5 leieavtaler med totalt ca. 40 000 kvm i leieareal.

Bulk har siden starten i 2006 slått seg opp som en av landets ledende utviklere av logistikkeiendommer på det sentrale østlandsområdet. Bulk har til nå bygget – og har under oppføring – totalt 400 000 kvadratmeter.

For ytterligere kommentarer:

• Ivar Løfshus, Antra AS: +47 91 81 30 35
  • Dag Klem, Bulk Infrastructure AS: +47 969 02 957

Full aktivitet: Bulk Park Lindeberg er et område langs E6 mellom Oslo og Gardermoen. Det er i dag full byggeaktivitet med å foreløpig sette opp 40 000 kvm med lager og logistikkbygg.

Bulk Infrastructure AS
PR & Communications